26 Νοε 2010

2611

Κάθομαι κάτω και κοιτάζω γύρω.
Ουσιαστικά πιστεύω ότι 
δεν παρατηρώ κανέναν αλλά 
υποσυνείδητα το κάνω σίγουρα.
Νοιώθω καλά που κανείς δεν 
μπαίνει στο κεφάλι μου.
Μπορείς να δημιουργήσεις ότι ιστορίες θέλεις <ή δεν θέλεις> έτσι.
Μας πλησιάζει καποιος,δεν βλέπω
Ισως να ήταν και δύο αν και αυτό μάλλον θα το πρόσεχα.


Αλλάζω διάθεση.
Σηκώνομαι και μπαίνω μέσα.
Είναι σκοτεινά και ήρεμα.
Ωραία σκέφτομαι.
Κοιτάζω γύρω και νυστάζω
Κάποιοι προσέχουν,άλλοι πστεύω πως όχι.
Στο σκοτάδι συνήθως αφήνουμε ελεύθερη 
όλη μας την κούραση.Μας καλύπτει αρκετά.
Πάλι δεν μπορώ να συγκεντρωθώ 
αλλά σταματάω να προσπαθώ γρήγορα.
Αισθάνομαι μακριά και χαίρομαι για όλο αυτό.
Είναι κόκκινα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
Εσωτερικά.


Εξω πάλι.
Μα έχω ότι κόκκινο χρειάζομαι, πάνω μου.
Και συνεχίζω     να χαίρομαι 
αλλά και να νυστάζω.


Γυρίζω πίσω.
Κάθομαι πάλι και προσέχω ποιοί λείπουν
Ισως καταλαβαίνω τελικά κάπως.
Δημιουργώ την εντύπωση στον εαυτό μου ότι μυρίζει χώμα
Σκέφτομαι το πράσινο.
Πράσινο,σκέφτομαι και ζεσταίνομαι 
μα κρύβω τον αέρα μου.




Το τίποτα ακόμα αλλάζει χρώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου