20 Αυγ 2011

_r

δεν θυμάμαι πως έγινε και σου είπα τόσα(είχα σκεφτεί πως είσαι περίεργος άνθρωπος) 
θα μου θύμιζες εμένα,μα δεν μοιάζουμε(μαζί σου έχω εμπιστοσύνη και μοιάζεις με τα τραγούδια που σε κάνουν να θέλεις να πείς σ'αγαπώ και είναι περίεργο γιατί το δικό μας μαζί δεν γεμίζει ποτέ μα δεν χρειάζεται)
μου αρέσει,δεν υπάρχει τίποτα,και αφού χαίρoμαι να σε βλέπω(όταν σε ψάχνουμε,αν δεν είσαι καλά δεν ξέρω τι κάνεις και δεν με πειράζουν αυτά που λες, ακόμα κι όταν κρύβουν κάτι)
όλα είναι εντάξει,αφού στο μυαλό μου ό,τι γίνεται μαζί σου,σαν να μην έγινε ποτέ εδώ..
(είμαι σίγουρη πως ζωγραφίζεις)
____________________________________________________________________________
άνθρωποι,σκέψεις(έχω δικά σου χρώματα πάνω μου)
αλλάζεις,περπατάς στο δρόμο και αφήνεις πίσω σου νεκρό εαυτό,
σαν κομμάτια που κουράστηκες να κρατάς και άφησες να πέσουν.
εγώ πάλι,πιάνω τον εαυτό μου να μπερδεύεται για λίγο(μου αρέσουν οι μικρές σου κινήσεις) 
____________________________________________________________________________
δεν ξέρω δεν ξέρω
δεν μπόρεσα ποτέ να το εξηγήσω.
είναι αυτό όταν δύο άνθρωποι συνεχίζονται,
τελειώνει ο ένας αρχίζει ο άλλος,
και κλείνουν σαν κύκλος.




8 σχόλια:

  1. είναι όμορφο να γνωρίζει κάποιος άνθρωπος ότι νιώθεις αυτά τα πράγματα για κείνον/κείνη.


    Πολλές φορές είναι πιο εύκολο να εκφραστούμε, με τέτοιο τρόπο.
    Πιο εύκολα δείχνουμε αυτά που νιώθουμε, ή θα θέλαμε να πούμε σε κάποιο πρόσωπο, χρησιμποιώντας λιγότερα.. άμεσα μέσα. Όπως
    ένα γράμμα ή τελευταία χρόνια τα ιστολόγια.
    ΊΣως επειδή, για κάποιο λόγο δε /μπορούμε/ να εκφραστούμε κατ' ιδίαν,
    αλλά προσωπικά νομίζω ότι περισσότερο απο το προηγουμενο, γίνεται για να δημιουργούμε αποδεικτικά στοιχεία, ίσως και για μας τους ιδιους..



    Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιο σου!! (:


    Καλό σου ξημέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολλές φορές δεν το γνωρίζει/καταλαβαίνει


    ίσως όντως να είναι πιο εύκολο..

    ευχαριστώ(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι έννοεις ότι δεν το καταλαβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οτι ακόμη κι αν κάποιος διαβάζει αυτά που γράφει κάποιος άλλος για εκείνον,πολλές φορές δεν καταλαβαίνει οτι είναι γι αυτόν..

    [[ίσως βέβαια,να είναι αυτός ο σκοπός(εκέινου που γράφει)]]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και τι σε κάνει να το υποστηρίζεις ;

    Αν και εν γένει θα μπορούσα να συμφωνήσω


    χμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμ
    με αυτά που γράφω ας πούμε,συμβαίνει πολλές φορές..είτε επίτηδες είτε όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Συμβαίνει..

    Εννοώ, γνωρίζεις με βεβαιότητα ότι .. συμβαίνει;

    ή εικάζεις από τα ..δείγματα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή