26 Μαρ 2015

λα φάμ

αυτή αυτή αυτή 
ταιριάζει με τα φωτάκια μου
αυτή θυμίζει ροζ χρυσόσκονη και είναι
οριακά κιτς
αυτή αυτή αυτή αυτή αυτή
αυτή ό,τι και να γράψει μου αρέσει και δε μπορώ να σταματήσω
αυτή αυτή αυτή αυτή
αυτή δε μου μιλάει αλλά ούτε κι εγώ της μιλάω όπως παλιά
γιατί όπως θα έγραφε και αυτή η προηγούμενη αυτή
σαν αυτό το παιχνίδι που είχε στο μπόουλινγκ
και το χτυπούσες και έφτανε στο κίτρινο ή στο πράσινο 
ή στο κόκκινο αν ήσουν πραγματικά δυνατός
έτσι τώρα είμαι η πρώτη πράσινη γραμμούλα
μετά το κίτρινο 
αυτός αυτός αυτός αυτός
αυτός αυτός αυτός αυτός αυτός
αυτός δεν καταλαβαίνει τις εκφράσεις μου
αυτός αυτός αυτός αυτός
αυτός όταν τον χτυπούσαν έβλεπε βεγγαλικά 
και ξύπναγε κάθε φορά σε άλλο μέρος
αυτός είχε πιθανότητες να μου γίνει συμπαθής 
λόγω των παράξενων ονείρων του αλλά
δε φάνηκε αξιόπιστος
αυτή αυτή αυτή αυτή
συνεχώς αυτή
και οι όμορφοι φίλοι της
μα πως γίνεται όλοι της οι φίλοι να φαίνονται
τόσο απαλοί και μαλακοί
θα ήθελα να τους πάρω στο σπίτι μου
να τους αγκαλιάζω και να τους κοιτάζω
αυτή αυτή αυτή
είναι όλες οι θλιμμένες πρωταγωνίστριες
που με κάνουν να θέλω να κόψω τα μαλλιά μου
αυτός αυτός αυτός αυτός
μου τη δίνει όταν χάνει τα λόγια του
και τρομάζει και μάσαει τις λέξεις
αυτός μου τη δίνει όταν φτύνει τις λέξεις
αυτός αυτός αυτός 
θα μου λείψει 
αυτή αυτή αυτή αυτή αυτή
αυτή καλημέρα
αυτή σε σκέφτομαι λεπτομερώς
αυτός αυτός αυτός αυτός
αυτός έχει περίοπτη θέση στα τετράδια μου
οπότε αυτός έχει περίοπτη θέση 
και θα είχε περίοπτη θέση αν είχα φωτογραφική μηχανή
και στις φωτογραφίες μου
αυτός αυτός αυτός
όταν ξάπλωνε δίπλα μου έμοιαζε πιο παιδί
από παιδί κι ας φερόταν σαν παιδί ενώ
μέσα του είχε γεράσει χιλιάδες φορές
κι είχε γεννηθεί ξανά και ξανά 
αυτός κι αν θα ήταν στις φωτογραφίες μου
αυτός και τα τσιγάρα του
αυτός κι ας με ξεχνάει
αυτή αυτή αυτή αυτή
η καθαρή
αυτή η πάντα καθαρή
αυτός αυτός αυτός
επιστρέφουμε σε αυτόν
θα επιστρέψουμε σε αυτόν
με επιπλέον δόση εξωστρέφειας 
και διάθεσης αυτός αυτός
αυτή αυτή αυτή αυτή
αυτή έλεγε οτι θέλει και θέλει
αυτή αυτή αυτή
έλεγε όλα τα κάναμε λάθος
τα τελευταία είκοσι χρόνια
ελεγε όχι όλα
αυτή έλεγε όχι όλα δεν γίνεται να είναι όλα λάθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου