22 Δεκ 2010

GetOut.


  κοιτάς ψηλά.
πάλι άργησες να γυρίσεις,
αλλά δεν θα ρωτήσω που ήσουν.
Δεν με διασκεδάζει πιά
ούτε αυτό.Ούτε
να βλέπω την αμηχανία
στα μάτια σου.


 τι νομίζεις
ότι είσαι
πέρα από
καπνός?


Ερχεσαι δίπλα μου και μου χαμογελάς.
Η αλήθεια είναι πως έχεις βελτιωθεί πολύ 
σε αυτό το τράβηγμα των μυών.
Σου χαμογελάω κι εγώ.
Ετσι κι αλλιώς δεν με βλέπεις.
-Πως πέρασες?
Σε ρώτησα-Πάλι.
Και το μετάνιωσα-Πάλι.
Σου έδωσα 
Πάλι.
την ευκαιρία
να φανταστείς
πως σου αξίζει!


Κρατάς τα χέρια σου σταθερά
και ετοιμάζεσαι να με αντιμετωπίσεις.
Και ακόμα δεν βαρέθηκες.
Και ακόμα δεν σιχάθηκες τον εαυτό σου.


και
σε 
φαντάζομαι
να
ζητάς 
βοήθεια
και 
εγώ
να 
σου 
απαντάω
πως
είμαι
απασχολημένος
με 
το 
να
σου
προκαλώ
πόνο.



  τι νομίζεις
ότι είσαι
πέρα από
καπνός?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου