21 Ιαν 2011

ασυναρτησίες

έχω γράψει τόσα πράγματα σήμερα αλλά τίποτα δεν είναι αυτό που θέλω να πω..!Προσπαθώ να ελευθερώσω το κεφάλι μου αλλά δεν τα καταφέρνω..
Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει.
είμαι κουρασμένη αλλά δεν θέλω να κοιμηθώ.
Σκέφτομαι διάφορα
Σκέφτομαι οτι αν βρεθείς στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή μπορεί να γίνεις συνένοχος σε κάτι που δεν προκάλεσες και ούτε καν αποδέχεσαι.Απλά επειδή άκουσες ή κατάλαβες κάτι που δεν έπρεπε.Αν και κατά τη γνώμη μου είναι δύσκολο να καταλάβεις κάτι που δεν έπρεπε από μόνος σου.Εννοώ ότι συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις ο άλλος ή είναι απρόσεχτος ή νομίζει πως δεν βλέπεις.Οπως και να χει,εσύ μετά γίνεσαι συνένοχος και κατα κάποιον τρόπο τον καλύπτεις.Και αυτό είναι απαίσιο.
Σταματάω να το σκέφτομαι γιατί δεν καταλήγω πουθενά.
Νυστάζω
Το πρωί έχω μάθημα-πάλι δεν έχω διαβάσει!Κάθε βδομάδα λέω πως θα διαβάσω και ποτέ δεν βρίσκο χρόνο..πφ.
Πρέπει να σηκωθώ να φέρω το ξυπνητήρι..Χμ,θα σηκωθώ και μετά θα κοιμηθώ..


Καληνύχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου