22 Αυγ 2012

2.

θυμώνω.

αυτές τις μέρες μαζί μου.
όσες προσπάθειες κι αν κάνω,πάντα τα παρατάω.
κι αυτό γιατί μου είναι δύσκολο.

μου
είναι
δύσκολο.

σκατά,έτσι.
κι αναρρωτιέμαι γιατί δεν θυμάμαι τίποτα,δεν μπορώ να θυμηθώ κανέναν,ούτε χρώματα,ούτε να μπορώ,μόνο από σημειώσεις συναισθήματα,από τα δικά μου γράμματα.γιατί δεν θυμάμαι.σφίγγομαι και προσπαθώ αλλά πάντα δεν τα καταφέρνω.

τα ψέματα,οι κρατημένες ματιές δεν θα αντικαταστήσουν ποτέ.
η αδιαφορία είναι απ τα χειρότερα που μπορείς να έχεις μέσα σου να δώσεις.
τι θες να σου πω.
πες μου τι.

ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να καταλάβει,
είναι μέσα μου.
τις τελευταίες μέρες,γεμίζει δάκρυα τα μάτια μου και σκέφτεται.σκέφτεται.
σκέφτεται.
σκέφτομαι για μια στιγμή.
για μια στιγμή μόνο,ίσα να καταλάβω.





μπορώ να τα φτιάξω όλα,το ξέρω πως μπορώ.έτσι κι αλλιώς εγώ πιστεύω στους ανθρώπους.
απλά μου είναι δύσκολο κι η συνειδητοποίηση αυτή μου το κάνει πιο δύσκολο.

1 σχόλιο:

  1. μη θυμώνεις , ιδίως όχι με τον εαυτό σου. Όταν χαμογελάς είσαι πολύ πιο πολύχρωμη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή