2 Σεπ 2012

ποιά λέξη μου,εσύ..

είναι πολλά,γεμίζω το σπίτι σημειώσεις,
-η αγάπη μου δεν μπόρεσε να ζήσει μα δεν πέθανε..-

σαν να θέλω να πω τόσα,
κι ύστερα τίποτα  να μην λέγεται.
σαν να παραφέρομαι
ενώ οι λέξεις απλά αναφέρονται.

//είμαστε και είμαι,
δεν αντέχω και θέλω,γραμμές,δρόμοι,αντέχω,η φωνή μου,να κλάψω να αγγίξω,θέλω και μπορώ,θέλεις τον ίδιο άνθρωπο να λες πως αγαπάς;//
οι άνθρωποι,φωτογραφίες,στιγμές 
και χαμόγελα(το τίποτα,πάντα)
ένα κομμάτι χαρτί.

θέλω να μετρήσουμε τις μέρες,
ο πληθυντικός μου με μπερδεύει,
ζητάει να με πείσει πως τον εννοώ..
να μετρήσουμε τις μέρες πάντως,να τις καταλάβουμε,να μην με φοβίζει η αρχή 
να ξέρω το τέλος.
ή να με φοβίζει δυο φορές για να έχω 
να δώσω και σε σένα..
όλο με ακούς,
και με πιστεύεις.
μα δεν μιλάω.







θα κάνω άσχημα πράγματα σε μένα και σε σένα.

2 σχόλια: