6 Οκτ 2012

μουτζούρες//σε σκέφτομαι

μαύρο.
ηρεμία με γρήγορους παλμούς.
χρειάζομαι λέξεις και θράσος,
κακοφτιαγμένη σιγουριά
από εμένα με θέμα εσένα.

(κεφάλι στραμμένο,αυτή η ιδέα και τα μάτια μου κι αυτός ο φόβος.δεν ξέρω τι είναι απ' όλα.δεν ξέρω ποια είναι όλα. ποιοι γιατί εσύ πώς.βήματα πάνω κάτω κι αναμνήσεις.κινήσεις σαν από ταινίες,αίσθηση πως τίποτα.αν ο εθισμός είναι στο μυαλό μας.στην άκρη να μη φαίνονται.λίγο φως κι ησυχία.κάθε φορά το ίδιο θα συμβαίνει.να πιάνεις σημαντικό χώρο,να ξεχνιόμαστε και με σταγόνες να ξεχνάμε.μηδαμινές διαφορές,αν καταλαβαίναμε θα κόβαμε τα χέρια μας να μην κομματιάζουν το μέσα μας.)

τίποτα απ αυτά.
μπορώ να πω τώρα,
πως για σένα ίσως δεν έχω τίποτα.
μα θα γινόμουν κάτι,
με κόπο.

(λίγο φως και ησυχία.αν σε ρωτάω,κοίτα τα μάτια μου αν μένουν σε σένα.δεν πνίγομαι,απόφαση είναι και ένστικτο,λυπάμαι για το ενδεχόμενο κενό μας.μου μίλησε για νεκρωμένα σημεία,δεν είχα κάτι να πω,εγώ αποφάσισα μόνο κι απορώ μαζί μου.μια στιγμή είναι μόνο.πάντα μια στιγμή.φως το πρωί και.και.)

1 σχόλιο: