13 Ιουλ 2011

Δ.

«λες ψέματα.» 
λες ψέματα λες ψέματα λες ψέματα. μου λες ψέματα.ακουμπάς το στόμα σου όπως το κάνω κι εγώ.λες ψέματα λες ψέματα γαμώτο
«...»
«θέλω να μου υποσχεθείς οτι δεν θα το ξανακάνεις»  
όλα θα είναι εντάξει,όλα θα-σε παρακαλώ
«γιατί;»
«γιατί θα μπορούσες να είχες πεθάνει»
«ναι.ωραία.δεν πέθανα όμως,εντάξει;»




-της θυμίζουμε οικεία κακά λέει
πρέπει να το θυμάμαι πρέπει να το θυμάμαι πρέπει να το θυμάμαι
-της θυμίζουμε οικεία- μαλακίες.



«έχω ένα φίλο που δεν έχει καρδιά-»
«όλα είναι εντάξει τώρα» σ' αγαπώ σ' αγαπώ σ' αγαπώ
«όταν όμως κοιμόμαστε αγκαλιά,η καρδιά μου χτυπάει
και για τους δυο μας»
«ναι αγάπη μου..»
«δεν με πιστεύεις,ε;»


-είπε να προσέχουμε από δω και πέρα 
πρέπει να το θυμάμαι πρέπει να το θυμάμαι πρέπει να τ-
-μπορείς να μου πεις γιατί τον ανακατεύεις;
-ωφελεί κάπου να μαλώνουμε;τι άλλο να κάναμε δηλαδή; 
μην το κάνεις πιο δύσκολο μην το κάνεις έτσι
-όταν γυρίσω να έχουν φύγει όλοι.


ναι.ωραία.δεν πέθανα όμως,εντάξει; ναι δεν πέθανα όμως,εντάξει; δεν πέθανα όμως δεν πέθανα δεν πέθανα.. το λες σαν να πειράζει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου