19 Ιουλ 2011

θέλω να σε ζήσω

θα ήθελα
να ξυπναω και να σε βλέπω,να υπάρχουν παντού σημειώσεις με τα γράμματα σου,να είμαι η πρώτη σου σκέψη το πρωί και η τελευταία πριν κοιμηθείς,να ξέρω τι σκέφτεσαι όταν παρατηρείς τους ανθρώπους,να είμαι ο κάποιος όταν χρειάζεσαι κάποιον,να ακουμπάς το κεφάλι σου στην κοιλιά μου και να είσαι καλά,να μένουμε μαζί χωρίς να μιλάμε,να πλάθουμε ιστορίες για τους περαστικούς,να σου λερώσω τον καναπέ με ζεστή σοκολάτα,να σου βρίσκω όμορφα μέρη να τα ζωγραφίζεις,να πηγαίνουμε μεγάλες βόλτες,να παραπονιέμαι πως κουράστηκα,να σε περιμένω να έρθεις,να κάθομαι στο πάτωμα δίπλα σου με βρεγμένα μαλλιά,να ξέρεις τι σημαίνει κάθε ίχνος της φωνής μου,να ψάχνεις τα μάτια μου για ασφάλεια όταν φοβάσαι

θα ήθελα να σ' ακούω να τραγουδάς,να γίνω για σένα ότι δεν μπόρεσα να γίνω για μένα,να γνωρίζω και την παραμικρή αλλαγή στην ανάσα σου,την μικρότερη επιβράδυνση των χτύπων της καρδιάς σου..








open your heart_                                                                                                  _σ'αγαπώ γιατί διαφέρεις
i'm comming home_                                                                    _σ'αγαπώ γιατί έτσι έγινε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου