4 Φεβ 2012

α/κ/κ

(νιώθω ξύλινη,αν με βάλεις στο νερό θα βουλιάξω
νιώθω χάρτινη,αν μου βάλεις φωτιά θα με κάψεις)
ενώ δεν νιώθω τίποτα
όταν το μυαλό μου πηγαίνει σε σένα,
κάτι σφίγγεται μέσα μου,
έχω τον πόνο που μοιάζει με
ζήλια.
θα ήθελα να γράψω,να πω..
(θα ήταν όμορφο να σου έγραφα κάτι και να στο έδινα)
«η καρδιά μου στην καρδιά μου,στο λαιμό μου ένας κόμπος»
 κοιτάζω το αριστερό μου χέρι,που έχει μουτζουρωθεί.
σκέφτομαι,πως πρέπει να σε βγάλω απ' το μυαλό μου,
για να διαβάσω τουλάχιστον.
γιατί πρέπει να διαβάσω και θα.
ακούω κάτι ωραίο,αλλά με δυσκολεύει να συγκεντρωθώ.
ξέρεις τι,όλα είναι στο μυαλό μας,αυτό είναι το σημαντικό.
[ωστόσο δεν με αφορούν αυτά που νιώθει και κάνει,
λυπάμαι αλλά δεν το κάνω επίτηδες.]
δεν ξέρω..
όλα θα πάνε καλά(;)
νιώθω.ερωτηματικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου