17 Φεβ 2012

τραυματικότητα

είναι να θέλω να σε πονέσω.να το θέλω και να το εννοώ.
να μη σε αγαπάω και να το ξέρω.
να νιώθω μέσα μου θυμό ανακατεμένο με παυσίπονα,
και να μη φεύγει από πουθενά.
να πιστεύεις πως ξέρεις αυτό το συναίσθημα-να θέλω να σε χτυπήσω.
τραυματικότητα είναι να μην έχεις πράξεις.
μόνο λόγια για πέταμα.
να είσαι μόνος και να πιστεύεις φταίνε άλλοι

τραυματικότητα είναι να μην αξίζουν δικαιολογίες στους ανθρώπους,
να μην στεναχωριέμαι γι' αυτό.
τραυματικότητα είναι να με χάνεις επειδή δεν καταλαβαίνεις.
είναι να σε χάνω επειδή δεν προσπαθώ.
είναι να νομίζεις πως με ξέρεις έστω λίγο,
να μην φαντάζεσαι πόση απέχθεια έχω μέσα μου,
να μ'αγαπάς στ' αλήθεια τελικά.
τραυματικότητα είναι οι φόβοι που σε βάζουν κάτω.
οι συμπεριφορές που σου επιβάλλουν.
είναι η απελευθέρωση από τις ενοχές σου.
είναι να νομίζεις πως ξέρεις πότε σου λέω ψέματα,
τραυματικότητα είναι να λέω ψέματα.είναι να μου προκαλείς τάσεις φυγής.
είναι να μην σε αντέχω.

τραυματικότητα είναι οι σκέψεις το πρωί.
οι λάθος μέρες.οι αλλαγές.ο πόνος.εσύ,εσύ κι εσύ.εμείς.
εγώ.
εσύ για σένα.
τραυματικότητα είναι να μην ξέρεις που μπορείς να φτάσεις,
να σε αδειάζουν και να περιμένουν αγάπη.
τραυματικότητα τους είναι να δίνεις αγάπη.να έχεις αγάπη να τους πατήσεις κάτω.
είναι να σε χάσω και να το καταλάβω αργά.
είναι να θέλω να σε χάσω.

τραυματικότητα είναι οι φορές που δεν σε θέλω 
και αυτές που σε χρησιμοποιώ στις σκέψεις μου.
είναι να καταστρέφω ωραίες στιγμές
τραυματικότητα είναι να μην καταλαβαίνεις κι εγώ να γελάω.
τραυματικότητα είναι το σφίξιμο,
είναι να σου κρατάω το χέρι,είναι να θέλω να σε βοηθήσω και να μην μπορώ.
τραυματικότητα είναι να μην νοιάζομαι.

τραυματικότητα είναι οι φόβοι που σε βάζουν κάτω.
οι συμπεριφορές που σου επιβάλλουν.
είναι η απελευθέρωση από τις ενοχές σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου